Castiga un Mini Misti de la My Sweet Petunia

*This post is for my romanian readers and followers only.

Salut,

Postarea de azi va fi in limba romana, deoarece am o veste foarte buna pentru cei pasionati de handmade si mai ales de papetarie. Un hobby poate fi foarte costisitor. Mai ales, daca urmaresti tot ce apare nou pe piata. Lista devine tot mai lunga, timpul mai scurt si investitia mai costisitoare.

My Sweet Petunia, a realizat un aparat super practic pentru stampilat. Sunt norocoasa sa am nu doar unul , ci doua , de care sunt foarte mandra si le folosesc cu mare drag. My Sweet Petunia este o companie din USA, iar asta face ca livrarea produselor spre Romania sa fie putin mai dificila. Asa ca, My Sweet Petunia ofera un MINI MISTI cadou, unei persoane din Romania.


Ca sa intri in aceasta competitie, trebuie sa :
  • lasi un comentariu la aceasta postare : '' De ce iti doresti acest aparat ?''
  • LIKE My Sweet Petunia pe Facebook 
  • (optional) Share link-ul postarii pe pagina ta de socializare: Facebook, Instagram etc...
Concursul este deschis de azi pana la data de 3 decembrie 2016. Voi anunta castigatorul pe blogul meu , intr-o noua postare pe data de 5 decembrie.

Mult succes! O zi minunata sa aveti!

Comments

  1. Hm, de ce îmi doresc un mini Misti? Asta sună a întrebare Vrei calule ovăz? :) Păi hai să vedem: 1: pentru că este cel mai tare tool pentru stamping; 2: pentru că mi-ar face viața mai frumoasă și liniștită pentru că aș avea felicitări cu ștampile executate profi :) 3: pentru că este pe wishlist-ul meu de când a apărut :) cam de asta. Poate vine moșul și la mine anul acesta :*

    ReplyDelete
  2. Maria, in primul rand doresc sa te felicit pentru faptul ca faci parte din echipa MISTI. Este o realizare mare pe care o meriti din plin si ma bucura enorm acest lucru. Felicitari! Imi doresc o unealta ca MISTI pentru ca imi va face mai usoara stampilarea sentimentelor pe felicitari. Sunt o perfectionista si imi place ca fiecare floare sau cuvant sa fie stampilat la milimetru iar aceasta unealta mi-ar usura mult viata. De asemenea am observat din tutoriale ca este foarte fain daca vrei sa faci un set de felicitari. Multumesc tie si companiei My Sweet Petunia pentru aceasta oportunitate de a castiga un MISTI. E de mult pe wishlistul meu.

    ReplyDelete
  3. Wow, extraordinar concurs! Ma uit după un asemenea tool de ceva vreme, dar livrarea este o problema. Ar ajuta cu felicitările multiple (ca cele pentru Crăciun) și stampilarea mult mai clara a imaginilor detaliate. Nu e nimic mai rău decât sa fii în ultima etapa a proiectului și ștampila sa se încăpățâneze sa nu iasă întreagă. :))

    ReplyDelete
  4. Mi-aș dori din tot sufletul să câștig acest minunat aparat care ne ușurează munca ! Mulțumesc mult, Maria, pentru aceasta ocazie.

    ReplyDelete
  5. Ce minunat tool! Imi doresc un asemenea tool pentru ca m-ar ajuta foarte mult sa stampilez imaginile pe hartie de acuarela, iar imaginea sa iasa foarte clara. Multumesc pentru aceasta sansa!

    ReplyDelete
  6. Buna! In primul rand felicitari pentru ca faci parte din asemenea DT-uri. E mare lucru! In al doilea rand, multumesc si eu pentru ocazia pe care ne-o oferi. De ce mi-as dori un Misti? Pai, il vanez de multa vreme dar si pe mine ma impiedica transportul...Mi se intampla deseori sa nu stampilez cum trebuie din prima. Cu siguranta, a doua oara nu mai nimeresc unde trebuie. Un astfel de tool m-ar ajuta sa fac felicitari mai corecte si mai curate (plus ca pot face mai multe, la fel).

    ReplyDelete
  7. Imi doresc acest dispozitiv pt ca nu se gaseste la noi in Romania si e foarte comod pt stampilare

    ReplyDelete

Post a Comment