Pumpkin Autumn Jar

Salut,

A venit toamna! Luna septembrie aduce ploaie, vreme rece si peisaj de toamna. Nu imi displace, mai ales ca am avut o vara cu aer de cuptor, insa sa speram ca nu trebuie sa scoatem deja geaca cea mai groasa din sifonier.

Am o noua creatie, realizata pentru DACOart, care poate fi folosita pentru decor sau pentru Halloween, asta daca sarbatoriti.



Am folosit un borcan ramas de la pregatirile de iarna : gem, zacusca... stiti voi, toate cele bune facute acasa cu legume, fie din gradina proprie sau piata. Borcanul era mult prea simplu si m-am gandit ca ar fi mai dragut, daca l-as transforma intr-un dovleac cu aspect de toamna / halloween.  Am folosit un mix de vopsea acrilica de culoare portocalie si din '' Setul incepatorului in tehnica servetelului'', vopseaua cu tenta de cupru. 

Frunzele erau mult prea simple, asa ca am folosit ata verde mai inchisa pentru a schimba look-ul cu mici cusaturi care imit ''venele '' frunzei . 

Daca va place acest gen de creatii, va invit sa urmariti blogul in continuare. Voi posta in cursul acestei luni si alte creatii legate de toamna, folosind produse de la DACOart.

Materiale:
 
Setul incepatorului in tehnica servetelului - SJ001

Frunza lata pasla - AD060

Comments